Wednesday 3 December 2014

Victoria's Secret Fashion Show 2014

Hádejte, co se včera konalo poprvé v Londýně? No přeci světoznámá přehlídka ještě světoznámější značky spodního prádla Victoria's Secret. Na mole se promenádovalo celkem 47 modelek, z toho 10 nových a 2 již známé tváře - andílci Alessandra Ambrosio a Adriana Lima, které slavily své 15. výročí u VS.
Candice Swanepoel (kolekce Gilded Angels)

Přehlídka byla jako vždy překrásná, kouzelná a sexy. Modelky se toho nebály a zazářily v odvážných, někdy až extravagantních modelech. Celkem byla kolekce rozdělena na 6 témat: Gilded Angels, Exotic Traveller, Fairy Tale, Dream Girl, University of Pink a Angel Ball.

Alessandra Ambrosio (kolekce Exotic Traveller)

Maria Borges (kolekce Dream Girl)

Ieva Laguna (kolekce University of Pink)

Eniko Mihalik (kolekce Fairy Tale)

Lais Ribeiro (kolekce Angel Ball)

Mě asi nejvíce oslovilo spodní prádlo z kolekce Gilded Angels, protože je takové něžné a romantické a s prvky zlaté barvy, což se mi velice líbí. Hlavně ta kombinace černé se zlatou, působí na mě tak luxusně a vznešeně a abych pravdu řekla, tak mi ta třpytivá zlatá připomíná i takovou tu vánoční slavnostní atmosféru...no jo, určitě by to pro mě byl pěkný dáreček pod stromeček. Takové prádýlko nikdy neurazí, že jo! :) Ale také mě docela zaujaly i kousky s tématem Fairy Tale. Byly v mojich oblíbených pastelově bledých barvách a takové kouzelné a pohádkové, jak už je to dáno v názvu. Prostě jako pro princeznu!

A které téma přehlídky se líbí nejvíce vám?

2 comments:

  1. VS je klasika, nemuzu se dockat, az bude cela show na Youtube!

    If anyone is up to following each other, let us know!

    http://curyinthecity.blogspot.com/
    Fashion&Fun PARIS

    ReplyDelete
  2. Musím se na tu přehlídku někde podívat, strašně mě to zajímá!

    ReplyDelete