Tuesday 23 December 2014

Tomorrow is...Christmas!!

Poslední čtyři dny jsem si moc užila. Byla jsem v Brně za svým přítelem, kde jsme nakupovali dárky (dobře, koupila jsem si i něco pro sebe :D), chodili jsme do Rebia na obědy a prostě jsme si to užívali. Také jsem se sestřenicí zúčastnila přednášky o kosmetice značky Mary Kay, mohli jsme i vyzkoušet některé z jejich produktů a také nás zdarma nalíčili. Žádné výrobky od této značky jsem doma nepoužívala, ale opravdu mě na přednášce oslovili. Netestují na zvířatech a také mají hloubkově čistící kosmetiku, kterou, jak jsem se dozvěděla, by neměla žádné ženě toužící po pěkné a zdravé pleti chybět. Přemýšlím, že si v budoucnu zakoupím jejich základní řadu na čištění pleti, jelikož jsem byla fakt nadšená!

Tohoto ťuťu ňuňu čuníka jsme potkali u Ikei, kde měli vystavené zvířátka za účelem získání penízků na pomoc pro ně. Přesně takového chci domů!!! Ale musím uznat, že mi to připadalo trošku nelogické, že chtěli peníze na pomoc zvířatům, ale chudák pták uvázaný na řetězu se chtěl proletět a pořád tam máchal křídlama a nic nezmohl...

A takový dort mi udělala maminka k svátku!! ♥

Zdravá varianta vanilkových rohlíčků..tedy v tomto případě bych to nazvala spíše ořechové rohlíčky, protože tam jsou více cítit ořechy, než ta vanilka :D. Nejsou tak sladké, ale přece dobré!

Přeji krásné Vánoce!!!! A bohatého Ježíška :)
P.S. Taky vám tak chybí sníh? :( Bez něj to není ta pravá vánoční atmosféra...


No comments:

Post a Comment