Tuesday 6 January 2015

Goodbye Paris

Paříž byla překrásná, ale 7 dní bylo málo na to, abych si ji mohla celou projít a prohlédnout. Byl to můj sen, jet se tam někdy podívat a konečně se mi splnil. Za to bych chtěla moc poděkovat tomu nejúžasnějšímu klukovi na světě.


Byla jsem ale asi moc akční a chtěla vidět úplně všechno, což bylo velice vyčerpávající a ne každému by to vyhovovalo. Jenže já jsem prostě nechtěla trávit čas v Paříži nějakým válením se a nicneděláním, takže jsme každý den vstávali tak v 7 a zpět na hotel se vrátili taky tak. A celý den jsme chodili a chodili a stáli dlooouhé fronty, abychom se podívali na ty skvělé památky. Jelikož jsme tam letěli na silvestra, ulice byly narvané zvědavými a někdy až sprostými turisty deroucími se zuby nehty dopředu, což mě občas pěkně vytáčelo. Ale ani to mi nedokázalo zkazit náladu a naplno si náš výlet užít.



S hotelem jsme byli naprosto spokojení. Nebyl sice úplně v centru, asi 45 minut jsme dojížděli metrem, ale to mi vůbec nevadilo. Co se týče obsluhy v restauracích a v kavárnách, tak to jsem ale byla trošku zklamaná. Buď si nás vůbec nevšimli a obsluhovali lidi, kteří přišli až po nás nebo nám dali hnusný sendvič ze supermarketu a chtěli za něj 6 a půl euro (kdyby byl čerstvý a dobrý, tak ani neceknu) a ještě nás nechali čekat, než nás vůbec usadili. Sprosťáci jedni. Také jsme si poprvé zašli do Starbucks v La Defence, že čehož jsem byla velice nadšená a nechala jsem si kelímek (ano, vidláci ve velkoměstě). Dala jsem si střední (ale bylo obří :D) latté a muffin (taktéž obří). Ale když jsme tam šli podruhé, tak už mé nadšení jaksi odpadlo. Kavárna byla plná až praskala ve švech a jako na potvoru před námi stála taky nějaká Natálie, která si objednala obyčejnou černou kávu, ale s nevědomím si odnesla moje gingerbread latté..naštěstí jsem to řekla obsluze a ti mi kafe reklamovali.


Kdybych měla celý náš výlet popsat v jednom článku, asi by mi to zabralo 2 dny a bylo by to tak dlouhé, že by to stejně nikdo nečetl...takže si nechám něco i na příště!

6 comments:

  1. Ja som v Paríži ešte nebola, no moc ma to tam ešte neláka, no ak budem mať možnosť tak to určite niekedy skúsim čeknúť. :-)
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete
  2. Tam by jsem se chtěla podívat, ale po tom včerejším útoku mám strach :-(

    ReplyDelete
  3. Paříž <3
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    ReplyDelete
  4. Paříž je krásné město! :) Hezké fotky!

    ReplyDelete
  5. Hope you had a great time!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    ReplyDelete
  6. Paris is such a timeless city :) Hope you enjoyed your trip.

    ---------------------------------

    http://breakfastataris.blogspot.com

    ReplyDelete