Sunday 20 April 2014

My trip

Zdravím a přeji veselé Velikonoce všem! :)
Včera jsem se vrátila z Brna, cesta byla vyčerpávající..seděla jsem skoro 4 hodiny ve vlaku, určitě si dokážete představit, jak mě pak pěkně bolel zadek. Nicméně výlet se vydařil :). Ve středu jsme se s miláčkem zúčastnili Lightshow, která se konala v rámci studentských kolejí. Bylo to fascinující! Barevná světýlka a lasery oživily černočernou noc a skvělá hudba navodila párty náladu snad všem zúčastněným. Lasery svítily na okna budovy kolejí, takže jsme viděli blikající čtverečky, které měnily barvy a vytvářely nejrůznější obrázky. Nejvtipnější na tom všem bylo, když chtěli někteří studenti ubytovaní na těchto kolejích předvést své taneční (a "striptýzové") schopnosti (nebo neschopnosti..) a v blikajících okýnkách tančili (já jsem si zapomněla vzít brýle, takže jsem toho popravdě moc neviděla :D). Tomu jsem se zasmála asi nejvíc..ale kdybych na těchto kolejích bydlela, určitě bych do toho šla také! :D
Akce se zúčastnilo poměrně dost lidí, stát v té tlačenici mě stálo celkem dost nervů, ale přežila jsem to. Nikdo mě neušlapal ani nepolil pivem. Počasí také krásně vyšlo, nepršelo a bylo a teplo.

Pokus o zachycení světelné show...já vím, nemusela jsem s tím mobilem furt tak hýbat :D.

Další den měl dopoledně miláček přednášku, takže jsem se šla projít po obchodech. Odpoledne jsem se nechala překecat a šla jsem se podívat, jak taková vysokoškolská přednáška vypadá. Protože to ale byla přednáška z programování, celou dobu jsem strávila hraním pixwords (s počítači a technikou si zase až tak nerozumím..). Musím ale uznat, že školu měli moc pěknou. Ne jako náš starý komunistický gympl, kde je věčně zima. Jelikož můj drahý studuje elektrotechniku - biomedicínu, obor který se otevřel teprve nedávno, budovy školy jsou nově postavené. Vše je moderní a moc hezké.

Další den se nesl v nákupním duchu. První jsme se jeli podívat do Ikei, kde jsem si koupila rámeček na fotku (a nabrala sáček plný nezdravých sladkostí :D). Miluju procházení Ikei, vždycky se tam ráda inspiruji a hledám nějaké nové nápady. Problém je akorát v tom, že s miláčkem máme na každou věc úplně odlišný názor. Máme jiný vkus a každému se líbí úplně jiný styl. Proto, vždycky když sníme a říkáme si, jak jednou budeme bydlet a jakou budeme mít kuchyň a obývák, se skoro pohádáme :D. Já miluju skandinávský styl, nevinnou, čistě bílou a k tomu pastelové barvy (hlavně mentolovou). Je jasné, že se tento styl mému příteli nelíbí, jsou to typické holčičí barvy. Ale co už, svůj názor nezměním! :D

Tílko z H&M na léto :)

Malinová toaletka - podle mamky sladká jako cecek, ale já jsem si ji zamilovala!

Voňavé kuličky do vany

Vanilkový lesk na rty - taky sladký.. to já ráda :)

A nějaké vzorečky jako pozornost od paní prodavačky...

Potom jsme se přesunuli do nákupního centra Olympia a sháněli pro přítele boty. Po dlouhém a vyčerpávajícím hledání jsme konečně našli ty pravé (zní to divně, ale někdy dokážou být chlapi vybíravější než ženský!!!). Neodpustila jsem si ani návštěvu mého milovaného Yves Rocher, kde mě přítel překvapil a koupil předběžný dáreček k narozeninám, které mám až v létě. Koupil mi toaletku s vůní malin. Hned po prvním přivonění jsem se do této voňavky zamilovala. Svěží vůně malin mi navodila letní atmosféru. Voní sladce, skoro jako nějaké bonbóny. Prostě přímo pro mě :).Už se těším, až ji budu v létě používat. Potom jsem si vybrala úžasný vanilkový lesk na rty, sice obyčejný bez třpytek, ale zato tak krásně voní! Dále nám miláček vybral kuličky do koupele. Rovnou jsem si v Yves Rocher zařídila i zákaznickou kartičku na slevy a různé výhody a dostala jsem hromadu vzorečků a nákupní tašku zdarma.

Nesmím opomenout ani návštěvu mé oblíbené vegetariánské restaurace, Rebia. Vaří tam úžasně, určitě doporučuji zajít tam buď na oběd, nebo jen tak na kafe a zákusek. A to i těm, kteří maso jedí!

Velikonoční pečení ♥



No comments:

Post a Comment