Tuesday 22 April 2014

End of Easter

Pěkné povelikonoční úterý :)
Prázdniny nám utekly rychle...ještě bych klidně vydržela lenošit a nestresovat se z písemek, ale těch pár dní volna, klidu a pohody je zase fuč :/. Dneska jsme ale se školou byli v kině a odpadla nám ještě poslední hodina, takže to zase taková hrůza naštěstí nebyla.

Na velikonoční pondělí jsem byla doma v kruhu svého rodinného zázemí a užívala si volna. V neděli jsem pekla jako zběsilá - beránka a velikonoční muffiny a k tomu ještě uklízela. Mamka upekla výborný mazanec (teda dva, u nás se vždycky dělají raději dvě porce..mám bráchu ve vývinu a sežere tuny a tuny jídla denně..je těžké jej uživit :D).


 Beránek a zajíček :3 



Kakaové muffinky ♥

Mamka mi často říkává, že bych si mohla otevřít svou vlastní pekárničku. A no, jednou tak učiním! :D. Budu prodávat cheesecaky s jahodama a voňavé makronky přímo jako z Paříže :3. Ani vajíčka jsem nestihla letos nabarvit :(. Příští rok to napravím!

Samozřejmě, že jako každý rok mě mamka nutí otevírat koledníkům a nechat se spráskat (jako by k těm dveřím nemohla jít ona!!!). Tohle je to jediné, co na tom opravdu nemám ráda! :D. Ne, že by mě potom bolel zadek, ale spíše si připadám tak nějak divně, když stojím ve dveřích a čekám, až mě někdo zmlátí spletí vrbových proutků na konci ovázaných barevnými pentličkami. Vážně. Ale tradice jsou holt tradice a do dneška se dodržují. Jinak Velikonoce slavím ráda. Je to pro mě takové navození pravé jarní atmosféry (a hromady čokoládových zajíčků!) a samozřejmě trávení v kuchyni přípravami beránka :).

Tulipány od miláčka ♥


1 comment:

  1. Upřímně mi také škola vůbec nechybí a nejraději bych ji vynechala až tak do konce školního roku ;D
    Brácha ve vývinu - o tom mi povídej, ten můj se také dostal do "sežeru na co přijdu" fáze a dokonce před ním musím schovávat i vločky -_-
    A s koledováním jsi to také pěkně vystihla - přijde mi zvláštní jen tak nastavit zadek, vyslechnout říkanku, uvázat mašli, dát vajíčko a rozloučit se. Mnohem raději bych chodila koledovat já a vybírala za to ty dobroty :DD

    ReplyDelete