Sunday 2 March 2014

Shopping

Ahojte!
Taky už máte jarní náladu? Venku je nádherně. Sluníčko svítí, je teplo, tma už nebývá tak brzy, prostě paráda...konečně jsem ze šatníku vytáhla jarní bundičku a botky :). Konečně už to nejsou takové ty mrazivé a pochmurné dny. Ne, že bych zimu neměla ráda, ba naopak, ale už to prostě chtělo zase změnu! :D Chybělo mi to teplo a hlavně sluníčko! Hned mám lepší náladu, když se ráno nevzbudím do tmy. Hned se více usmívám, když svítí sluníčko:).
Dneska jsem si udělali menší rodinny výlet do polské Nysy na nákupy :). Všude už mají krásné jarní zboží...nejvíce se mi líbila nabídka značky Reserved (je to také jeden z mých nejoblíběnějších obchodů) a podle toho taky vypadal můj nákup :). Koupila jsem si kabátek v khaki barvě, který jsem chtěla už na zimu, ale protože všechny zimní kabátky tohoto typu byly moc tenké (a mě je zima furt!!!),  zpokojila jsem se s jiným (teplejším) úlovkem. Potom jsem si koupila proužkované tričko, které je na dotek úplně příjemné (nemohla jsem odolat :D) a ještě tmavě modré kalhoty se zlatým zapínám a zipy na nohavicích :).




A růžička, kterou jsem dostala od přítele :). Pěkná, co?


1 comment:

  1. Ten kabátek je geniální :) též jsem ráda, že s epočasí obrátilo k lepšímu, i když tak vysoké teploty asi nejsou na začátku března normální, čert to vem :D Už se těším na to pořádné jaro a léto, až bude teplo :)

    ReplyDelete