Wednesday 12 March 2014

New bag

Pěkný den přeji :)
Také jste slyšeli, že se má o víkendu ochladit? Ano, já vím. Smutná zpráva. Hlavně pro ty, kteří si stěžují, že jim mrznou prsty na rukách i na nohách i při třicítkách (jsem divná..no a co!každý je nějaký :D). A to jsem měla na víkend velké plány! Jít na nějakou procházku nebo zase začít s hodinami jezdectví. No, uvidíme, jak to nakonec dopadne :). Třeba jsou to jen žvásty a sluníčko svítit bude (prosííím ať to tak je!!!) :).

Nedávno mi domů dorazila moje nová kámoška na záda. Můj nový školní batoh. Už jsem potřebovala nový, jelikož ty předchozí byly jaksi ve stavu..jak jen to říci..ehm..v rozkladu? :D Rozjeté zipy, natrhnutá kapsa atd...R.I.P. mým batohům. Ráda bych do školy nosila i nějakou větší tašku přes rameno nebo kabelku, ale protože mám problémy se zádama (ano, je mi 17 a už to se mnou jde z kopce :D) a cesta ze školy pěšky domů mi trvá přibližně 20 minut (nejezdím autobusem, ale šetřím! :D), tak tato volba padla. S batohem jsem moc spokojená, sháněla jsem nějaký nesportovní a aby se mi hodil pokud možno ke všemu (proto ta černá :D). A ta malá srdíčka ♥...jediné mínus tohoto batohu je možná to, že nemá spešl kapsu na svačinku :(. Ale překousla jsem to a jsem s ním nadmíru spokojená :).

A tady je..v celé své kráse :D (musím se pochlubit)

Konečně jsem se také dokopala ke zvednutí svého líného zadku. Přes zimu se mi nic dělat nechtělo, ale teď, když už konečně začíná jaro, mám náladu si někdy zacvičit :). Nejradši cvičím doma na balónu a u toho se třeba učím :D. Nerada chodím do posilky. Nebaví mě to tam.

A zde jsem v celé své kráse zachycena já + můj milovaný balón :)

Také jsem se o víkendu snažila o uměleckou (dá se to tak říct? :D) snídani..i přesto, že JSEM umělecký typ, se mi tato činnost nějak vymkla..nepovedla. Vznikl jogurtový blivajz s ovocem. Ale chuťově moc dobrý :).

(1) Tumblr
Mé očekávání 

A realita... :D 
Tak přístě se snad povede.


4 comments:

  1. Představa ochlazení se mi ale vůbec nelíbí!:D Když už začalo být tak krásně :(
    Jinak taška vypadá skvěle, také jsem musela začít nosit batoh právě kvůli zádům.
    A realita sice nevypadá podle očekávání, nicméně stále dobře:D

    ReplyDelete
  2. the backpack is so lovely!!
    Have a nice weekend!!!! XX

    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete