Tuesday 4 March 2014

Inspiration

Zdravím :)
Dneska už zase až tak pěkné počasí, o kterém jsem psala v minulém článku není. Venku je to takové ponuré a smutné..a ještě k tomu jsem dneska měla školu do půl čtvrté, k tomu stopadesát tisíc písemek a zkoušení, až mě z toho bolí hlava :(.
Zítra zase písemka z němčiny, kdo se má furt učit...mám pocit, že třeťák je zatím nejhorším ročníkem. Skoro každý den testy, učiva je dvakrát víc než dřív a ne zrovna nejlehčího. Ještě k tomu jsou učitelé protivní jak prdel (pardon, ale je to tak :D). Teď bych si prostě přála úplně vypnout a neřešit školu. Neučit se den co den na písemky. Nevstávat tak brzo. Nestresovat se. Nechodit pěšky ze školy tou nudnou cestou, kterou chodím každý den (já vím, jsem strašně líná). Prostě jinak řečeno, chtěla bych už konečně PRÁZDNINY! Už se těším, až budu ve čtvrťáku...nemyslím tím, až budu totálně vystresovaná a vynervovaná z maturity a z přijímacích zkoušek na výšku, ale na to, že to bude pohodička (teda alespoň doufám!!!). Bude méně vyučovacích hodin a také méně učiva, spíše jen takové opakování a příprava na maturitu.
Ale pryč ze školou. Konečně jsem už doma, hezky v teplíčku (u nás ve škole je pořád kosa) a s čajíčkem zachumlaná v postýlce. Když je už venku takové počasí, co takhle si trochu zlepšit náladu a inpirovat se fotkami? :)

†madness returns† | via Tumblr
Být tak teď na pláži..hezky se opalovat a k tomu zmrzlina!
Untitled | via Tumblr
Miluju bubliny a ty kouzelné barevné odrazy, které se na nich utváří
Perfection in a Picture

Rings💍💍💍💍💍

Girl

Młodość Chudość Zajebistość | via Facebook

Favoritas | Tumblr
Takovej bejvák jednou budu mít!

Pink

Mundo Dos Sapatos. | via Facebook

Mundo Dos Sapatos. | via Facebook

F U C K T I O N


1 comment:

  1. Ty fotky mi připomněly, jak moc se těším na léto !:)) A ty šaty jsou nádherné!

    ReplyDelete