Thursday 6 November 2014

Last week


 Poslední dobou mám pocit, že mé vlasy jsou suché, lámavé a vůbec nerostou. Už jsem zkoušela tolik přípravků, ale žádný nezabral.
Tentokrát jsem si tedy řekla, že sáhnu po něčem přírodním, po něčem bez zbytečné chemie, která vlasy jen zatěžuje a dělá je hezké "jen zvenku". Koupila jsem si bezoplachový balzám české značky Bione z výtažkem z cannabis. Balzám se nanáší na umyté, ručníkem vysušené vlasy. Zatím jsem měla možnost vyzkoušet jej pouze dvakrát, tak uvidíme, jestli bude za nějakou dobu fungovat a napraví moji zničenou hřívu.


 Dále jsem neodolala tomuto třpytivému laku v kouzelné stříbrno-mentolové barvičce. Hodí se téměř ke všemu!

Také jsem se naučila o něco lépe zacházet s Nikonem. Jupí jsem tak šťastná, že konečně začínám rozumět světu fotografů :).

5 comments:

  1. poslední fotečka je krásná :-)

    ReplyDelete
  2. Beautiful pics!

    Love,
    Christina ♥
    cinapeh.blogspot.de

    ReplyDelete
  3. Lak vypadá krásně:) Jinak s vlasy mám ted problém také, jsou úplně zničené, ale stalo se to během týdne mám pocit :D Možná mi něco chybí ve stravě, možná je to počasím...každopádně se také musím porozhlédnout po nějakém přípravku)
    A ta poslední fotka je krásná:))

    ReplyDelete
  4. Uplne to znam, ten boj s fotoaparatem :). Ale kdyz pak nafotis skvele fotky, neni lepsi pocit. Posledni se vazne povedla!

    ReplyDelete