Friday 13 June 2014

Strawberries everywhere

Také máte tak rádi jahody jako já? Jestli jo, pak právě léto je určitě vaším oblíbeným ročním obdobím (i když já nedokážu říci, které roční období mám nejradši, mám ráda všechny :D), protože léto = jahodová sezóna!

Do you also love strawberries as me? If yes, then summer is certainly your favourite sease. Summer = strawberry season!



Včera odpoledne jsem upekla tento jahodovo-tvarohový koláč, který (nechci se chlubit) se mi ale dost povedl. Jeden z nejlepších co jsem kdy upekla. I mamka ho pochválila (a to se moc často nestává :D)!
Jahody jsem sama, vlastnoručně trhala ze zahrádky. Naštěstí jsem nenarazila na žádného pavouka (z těch mám děsnou fobii..brrr)..ale kopřiva mě bohužel neminula.

Yesterday I baked this strawberry-curd cheese pie, which (I don´t want to boast) is delicious. One of my best I have ever baked. 




Jahodová inspirace na závěr :)
Strawberry inspiration for the end :)

Essentials

Strawberry bag! Wow!

FASHION

frosting queen | via Tumblr


Cute <3

STRAWBERRY FIELDS DRESS from STARRY EYED on Storenvy

♥ (^_^) ♥ | via Tumblr


2 comments:

  1. óo mnam ten kolac, ja tak milujem jahody, super clanok :)

    ReplyDelete
  2. Ten dort bych si hned dala! Vypadá skvěle!

    http://www.thetasteofviolet.com

    ReplyDelete