Wednesday 26 March 2014

Essence

Přeji pěkný den :)
Minulý týden jsem byla na obhlídce obchodů, konkrétněji v Rossmannu. Odpadl nám totiž před obědem seminář z chemie, ale po obědě jsme ještě měli základy společenských věd, tudíž jsem měla hoďku volno na potulování a zevlování. Už nějaký ten pátek jsem si chtěla pořídit třpitivé oční stíny v krémové barvě, tak jsem zašla do Rossmannu, nejbližší a u nás ve městě nejlepší drogošky (jsem holka z maloměsta -  musím se spokojit jen s DMkem, Rossmannem a Tetou..žádný Douglas, Fann a o Yves Rochcer ani nemluvím :D! Ale co, mě to stačí, nestěžuju si). Tak jsem si to v obchodě hezky pochodovala směrem k líčidlům a co moje oči nevidí? Výprodej! Můj mozek okamžitě zareagoval výrobky Essence za 29 Kč a dal příkaz, abych si hned vybrala pár hezkých věciček do sbírky (dobře, jen 2..nic moc co by se mi hodilo už tam nebylo).
Essence, německá značka založená v roce 2002 je moje oblíbená značka, mají poměrně kvalitní zboží za přijatelné ceny. Tato značka se stala evropskou značkou kosmetiky číslo 1, prodává se více než v 60 státech světa. Ale to nejdůležitější: své výrobky NETESTUJÍ na zvířatech!
Od značky Essence si pravidelně kupuji korektory na pleť. Dále jsem vyzkoušela i pudr, který můžu jen pochválit a zrovna používám i třpitivou jemně růžovou tvářenku, který mi padne jako ulitá. Co se týče laků na nehty, vdycky jsem na 100% spokojená. Jak s výběrem barev, tak i s kvalitou. Miluju novinky a limitované výrobky od Essence, mají vždycky takový roztomilý ťuťu ňuňu obal (to je něco pro mě :D). A voňavky mi také krásně voní. Moje kamarádka si jednou zakoupila jednu voňavku, jen si teď nemůžu vzpomenout na její název. Byla v takovém červeno-černém flakonku a jmenovala se tuším Vampire Love? Nechci vám kecat, ale myslím si, že tak nějak to bylo. Voněla sladce ale zárověň ne tak, aby se z vás stalo obří chodící lízatko. A to se mi na ní líbilo. Mám ráda sladké vůně, ale nesmí být až tak sladké, že by působily jako nějaké laciné bárbínovské voňavečky pro děti.
Essence vyrábí řadu produktů nejen na obličej, ale i na ruce a nohy. Vždycky se chodím do drogérie jen tak dívat na jejich laky na nehty a nejrůznější zdobící třpitky, kamínky, flitry a já nevím co všechno ještě na nehty. Pokud bych měla jmenovat moji oblíbenou a nejčastěji kupovanou značku kosmetiky, pak je to určitě tato.
Zlatavé oční stíny, které jsem sháněla už delší dobu.

Zde je můžete vidět na mojí ruce (to abyste měli alespoň přibližnou představu o tom, jak vlastně vypadají nanesené na pokožce a nejen v obalu :)).

Lak na nehty s metalovými odlesky. Ještě jsem jej nevyzkoušela, ale něco mi říká, že bude vypadat skvělě! :)

Ano, já vím...tahle pomáda na rty je značky Labello, ale musela jsem ji tady zveřejnit. Byla by škoda ji nedoporučit, voní jako jahodové bonbóny ♥ mňamy..musím se držet, abych ji nesnědla.

A co vy a kosmetika? Jaké produkty a které značky používáte nejraději?

2 comments: