Monday 23 June 2014

Packing a suitcase

Untitled

Krásný den přeji!
Asi bych si teď měla balit kufr na 2 měsíce místo vysedávání u kompu, protože už v pátek mi už letí letadlo směr Dublin. Už za 3 dny! A já ještě nemám sbalené nic. Ani jedno tričko. Ani ponožku. Prostě nic!
Už se strašně moc těším. Sice budu každý den makat a makat (i když snad nějaké to volno dostanu..musím!! abych mohla dělat výlety a prozkoumávat okolí!! jupí..no jo ještě se radši nebudu radovat :D). Potřebuji nějakou změnu, už mě nudí ten stereotyp tady u nás. Škola, stejné okolí, prostě nuda...
Vůbec nevím, jak si vystačím s 20-ti kilovým kufrem. Ani pořádně nevím, co budu doopravdy potřebovat a co bude zbytečné..je to poprvé, co budu tak dlouho pryč z domova. Ale teď jsem si byla dát do pračky nějaké prádlo, které si chci vzít ( hurá, poprvé jsem sama zapnula pračku :D ..vařit už umím,už je ze mě hospodyňka jako dělaná!) a už pomalu s tím balením začnu (musím začít!!).
Hello!
I should probably packing a suitcase now for 2 months instead of sitting behing my computer, because on Friday I´m leaving to Dublin. Only 3 days! And I haven´t got anything packet!



5 comments:

  1. Have a saved trip and enjoy dublin :-)

    xxx, H
    www.fleurdemode.com

    ReplyDelete
  2. have lots of fun in dublin :)

    ReplyDelete
  3. I'm always a late packer. Have fun! -Hanna Lei

    ReplyDelete
  4. V Dublinu musí být krásně

    ReplyDelete
  5. aj ja by som hned isla :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    ReplyDelete