Sunday 8 June 2014

Just Relax

Dnes mám konečně pocit, že začíná léto. Dokonce jsem si na terase i trochu opálila ruce (a to jsem věčně bílá, hlavně na nohách!). 
Výhodou vlastního domu s terasou a zahrádkou je, že si můžete jít válet šunky na lehátku a k tomu si utrhnout jahody ze záhonku! Přesně to jsem dnes dělala! :D A zítřejší čtvrtletka z matiky? No nebudu si přeci kazit náladu. Můj mozek už je jaksi přeprogramovaný na prázdniny!!
Mám tu nějaké fotky, které se mi nahromadily v mobilu...vetšinou se jedná o jídlo ( jak jinak) :D.

Today I have finally feeling that summer is here! I was sunbathing on the terrace. That´s advantage of living in the house with garden. Lying on the lounger and eating your own strawwberries from flowerbed. That´s what I was doing today! 


Dnešní oběd: ryba přímo z Norska + salát
Today´s lunch: fish from Norway + salad

Dnešní snídaně: banánové lívanečky ( nejlepší lívance, jaké jsem kdy udělala!!!)
Today´s breakfast: banana pancakes ( the best I have ever cooked!!!)



Moje porce špaget bez masa
My spaghetti without meat

Porce pro mojeho masožravého kluka
Spaghetti with meat for my boyfriend

Snídaňová
Breakfast

Ano, vidíte správně..čokoládové fondue ve vaně :)
Chocolate fondue in the bath :)

Rýžový nákyp s meruňkama 
Baked rice with apricots

Aby se neřeklo, že furt jenom žeru...školní exkurze do Osvětimy (já vím, moc se to do tohoto článku nehodí...tak mě třeba ukamenujte!)
Trip to Oswiecim...



Mám nejhodnějšího kluka, který mi nosí kytičky!
I have the best boy, he gives me lots of flowers!















10 comments:

  1. Náhodou já mám "žrací" články ráda:D Vždycky se ráda inspiruji :) Ty tvé lívance a nejen to vypadá moc dobře!! :-)

    ReplyDelete
  2. och mňaaam!! vyzera to uplne fantasticky!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Já bych snědla všechno to jídlo. Hlavně rýžový nákyp, ten jsem dlouho neměla.

    ReplyDelete
  4. Mňaaaam, tak teraz som hladná :)))

    ReplyDelete
  5. Oh my...Yum Yum!

    xo, N
    www.natashasolae.com

    ReplyDelete
  6. Those banana pancakes look so yummy!

    www.highheelsandtutus.com

    ReplyDelete
  7. Oooh... Getting hungry just looking at the post. Mmmm... Pasta sounds perfect right now.

    Hazel
    www.theskimplelife.com
    Follow me on Instagram: @theskimplelife

    ReplyDelete
  8. Beautiful! The food pictures are making me hungry xx

    reallyliteral.blogspot.com

    ReplyDelete