Wednesday 5 November 2014

Last weekend

Minulý víkend, vlastně celé podzimní prázdniny, jsem strávila v Brně. Ještě stále jsem sháněla (ale marně) šaty na ples. Nikde nic. Takže mi nezbylo nic jiného, než si je na poslední chvíli objednat přes internet. Jaké jsem si objednala se ale dozvíte až před plesem!
Ale zpět k mému výletu. Komě pokukování po plesových šatech jsem si koupila bílé pletené rukavice v HMku na zimu, které nosím už teď.


Potom jsem byla se svým klukem v Ikei a ten mi úplně zničil můj sen o mém našem budoucím bydlení :D. Snila jsem o bílém nábytku ve venkovském stylu a o bledě modrých polštářcích na huňaté taktéž bílé pohovce (chtěla bych bílé snad úplně všechno, ale to by pak u mě doma vypadalo jako v nemocnici, takže raději ne...:D). Líbí se mi nábytek, co má "starý nádech". Můj kluk mi všechny mé sny vyvrátil, protože prý nechce bydlet v bytě, co vypadá jako byt jeho babičky. Ale ani já takový přeci nechci, prostě mám jen svůj vybraný vkus a chci si splnit sen!

Tak jsem si aspoň v Ikei pořídila do pokojíčku krásnou lucerničku s hvězdičkama :)

A na závěr se musím pochlubit..podlehla jsem kouzlu nakousnutého jablka a pořídila si nový telefon. A jsem šťastná.






No comments:

Post a Comment